نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2707
-
الف
+

نقش آفرینی «آتیلا پسیانی» در سریال «هم بازی»

«آتیلا پسیانی» به جمع دیگر بازیگران سریال نوروزی «نوید محمودی» اضافه شد.

به گزارش آی فیلم 2، «آتیلا پسیانی» که مخاطبای آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زیر تیغ»، «دیوار»، «آرام میگیریم»و «مدینه» مشاهده کردند به گروه بازیگران سریال نوروزی «هم‌بازی» اضافه شد.

 ادامه تصویربرداری سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی «سروش محمد زاده» و تهیه کنندگی «نوید محمودی» در تهران در حال انجام است.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» براین نشر در ایام نوروز 1400 در نظر گرفته شده، دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مصروف ضبط تصاویر هستند.

پیش تر سکانس های مربوط به دیبا زاهدی، کامران تفتی ،حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی در این سریال ضبط شده است.

به نقل از خبر آنلاین، این سریال ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم «وحید حسن زاده» و «مریم اسمی خانی» با طراحی «نوید محمودی» به موضوع اشتغال جوانان و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

آتیلا پسیانی در سال 1362 با ایفای نقش در فلم «مرگ سفید» به سینما راه یافت. در کارنامه‌ هنری این هنرمند علاوه بر بازیگری، کارگردانی، دستیاری کارگردان، بازیگردانی، انتخاب بازیگر و دستیاری صحنه و لباس نیز به چشم می‌خورد.

آتیلا پسیانی در چندین دوره‌ جشنواره‌ بین‌المللی فلم فجر، نامزد دریافت سیمرغ بلورین و لوح زرین گشته‌ است. از جمله افتخارات این هنرمند می‌توان به نامزدی دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فلم‌های «دو زن» (1377)، «نسل سوخته» (1378)، «شام آخر» (1380)، «چه کسی امیر را کشت؟» (1384) و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فلم «در کمال خونسردی» (1373) از جشنواره‌ی فلم فجر اشاره‌ کرد.

«اولین شب آرامش»، «چاردیواری» ، «خداحافظ بچه»، «یه تیکه زمین» ، «مادرانه»، «مدینه» و «انقلاب زیبا» ازجمله سریال هایی است که آقای پسیانی در آن ها ایفای نقش کرده است.

او همچنین در فلم‌هایی چون «نیمه‌ی پنهان»، «آتش‌بس 1 و 2»، «حس پنهان»، «در امتداد شهر» ، «تلفن همراه رئیس جمهور» ، «پل چوبی» و...  به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید :

«خانه عزیز» برادران محمودی عید نوروز 1400 ساخته می شود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر